‘bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

Ülker Caramio İçin Yenilikçi Pazarlama Projeleri Yarışması

Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te, ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı sunulacak.

Her yıl farklı bir Ülker markasına odaklanan bizz@kampüs, gençlerle bu yıl 14. kez buluşacak. Üniversite 3 ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencileri, 2-3 kişilik takımlar oluşturarak, Ülker Caramio için yenilikçi pazarlama projeleri geliştirecek. Başvurular, 13 Ocak-14 Şubat 2025 tarihleri arasında www.bizzkampus.com/tr sitesinden yapılabilecek.

Pazarlama alanına ilgi duyan ve kariyerlerini bu alanda şekillendirmek isteyen öğrencilerin katılabileceği bizz@kampüs’te, takımlar projelerini sunmak için yarışacak. Dereceye girenler, 15-16 Mayıs 2025’te yapılacak final organizasyonunda belirlenecek. İlk 3 sırayı elde eden takımlar, uzun dönem staj imkanının yanı sıra toplam 240 bin TL para ödülü kazanacak.

GÖZLEVELİ: “BİZZ@KAMPÜS, YENİLİKÇİ FİKİRLERİN HAYATA GEÇMESİNE FIRSAT SAĞLIYOR”

Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, bizz@kampüs’ün öğrencilere iş hayatına atılmadan önce değerli bir deneyim sunma fırsatı verdiğini belirterek, “Ülker markalarına yönelik pazarlama fikirlerinin hayata geçirilmesine olanak tanıyan bizz@kampüs, gençlerin kariyerlerine ilk adımlarını atmalarına yardımcı oluyor. Geçtiğimiz yıl yoğun ilgi gören bu etkinlikte, bu yıl da tüm öğrencileri aramızda görmekten mutluluk duyacağız.” dedi.

Ülker CMO’su’ndan Destek

Kariyerini pazarlama alanında şekillendirmek isteyen gençlere yönelik büyük bir fırsat sunan bizz@kampüs yarışmasını değerlendiren Ülker CMO’su Mustafa Kabakçı, “Gençler için pazarlama becerileri son derece önemlidir. bizz@kampüs, teorik bilgiyi pratiğe dönüştürerek gençleri iş hayatına hazırlıyor. Bu yarışma, gençlerin profesyonellerle bir araya gelmesini ve güncel pazarlama yaklaşımlarını öğrenmelerini sağlıyor.” şeklinde konuştu.

Related Posts

Bakan Uraloğlu’ndan önemli açıklamalar

İstanbul’daki depremin ardından Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, canlı yayında önemli açıklamalarda bulunuyor.

Almanya’da iş dünyasının güveni nisanda arttı

Almanya’da Ifo İş Ortamı Güven Endeksi, ABD Başkanı Donald Trump’ın gümrük tarifelerine ilişkin endişelere rağmen nisanda beklenmedik şekilde arttı.

Bakan Uraloğlu’ndan uçak biletlerinde tavan fiyat ve GSM firmalarıyla ilgili açıklama!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul depremi sonrası dün yaşanan iletişim sorunlarıyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

Uzmanlardan acil dönüşüm uyarısı! İstanbul için kırmızı alarm: her 3 binadan biri riskli

Uzmanlar, İstanbul’da riskli olduğu belirtilen 1,5 milyon konutun depreme karşı güçlendirilmesi veya dönüştürülmesi için acele edilmesi gerektiğini vurguladı.

AB’de yeni otomobil satışları martta geriledi

Avrupa Birliği (AB) pazarında yeni otomobil satışı, martta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 0,2 düşüşle 1 milyon 29 bin 519 adede indi.

Nisan’da tüketici güven endeksi sert düştü!

Tüketici güveni Nisan ayında zayıfladı. TÜİK verilerine göre endeks, Mart’taki 85,9 seviyesinden yüzde 2,3 düşerek 83,9’a geriledi; bu da vatandaşın ekonomiye dair kötümserliğinin arttığını gösteriyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir