TikTok içerik üreticileri paraya para demeyecek!

Dünya genelinde milyonlarca kullanıcısı olan sosyal medya uygulaması TikTok, içerik üreticilerine daha fazla para kazandırmak amacıyla yeni bir program başlattı. “Yaratıcılık Programı” adı verilen bu programla birlikte takipçi sayısı en az 10.000 olan içerik üreticileri, artık 1 dakikadan daha uzun videolar paylaşabilecekler.

TikTok’un Yaratıcılık Programı, içerik üreticilerinin TikTok üzerinden para kazanmasını kolaylaştırmayı hedefliyor. Programa katılmak için belirlenmiş bazı şartlar var. İlk olarak, takipçi sayınızın en az 10.000 olması gerekiyor. Ayrıca 18 yaşından büyük olmanız ve son 30 gün içerisinde en az 100.000 izlenme almış olmanız gerekiyor.

TikTok içerik üreticileri paraya para demeyecek!

Yaratıcılık Programı’na katılan içerik üreticileri, 1 dakikadan daha uzun videolar paylaşarak daha fazla kitleye ulaşabilecekler. Ayrıca, daha uzun videolar sayesinde içerik üreticileri daha fazla reklam geliri elde edebilecekler. TikTok’un bu hamlesi, içerik üreticilerinin motivasyonunu arttıracak ve daha fazla içerik üretilmesine sebep olacak gibi görünüyor.

TikTok, bu yeni programıyla birlikte Instagram ve YouTube gibi diğer sosyal medya uygulamaları ile rekabetini arttırmayı hedefliyor. TikTok’un popülerliği her geçen gün artarken, şirket bu programla birlikte içerik üreticilerine destek vererek kendi kullanıcı kitlesini büyütmeyi hedefliyor.

TikTok’un Yaratıcılık Programı, içerik üreticileri için yeni bir kazanç kapısı olabilir. Programa katılmak için şartları karşılayan içerik üreticileri, daha uzun videolar çekerek kendi markalarını oluşturabilir ve daha fazla takipçiye ulaşabilirler. TikTok, Yaratıcılık Programı ile birlikte hem kullanıcılarının memnuniyetini arttırmayı hem de şirketin kârını arttırmayı hedefliyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir